Diskusní téma: Řízení klíčových klientů

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Řízení klíčových klientů

Mnoho firem se chová ke všem svým odběratelům stejně stejný přístup a nabídka. Zásadou dobrého řízení klíčových klientů je přitom individuální nastavení podmínek, sortimentu, cen  a akčních nabídek.

Správný ,,account management,, začíná již u marketinku při tvorbě portfolia, cen a distribuční strategie. 

Pro každou firmu existuje přímo životní potřeba lépe rozumět svým zákazníkům, jejich prioritám a rozvoji, tak aby byla schopna již v procesu plánování připravit vhodné portfolio výrobků či služeb, které budou vyhovovat těmto potřebám.

Zavedení řízení klíčových klientů do struktury vašeho obchodu probíhá zhruba v následujících krocích:

  1. Definice a stanovení kdo je a kdo není tzv,,key account,, klíčový klient v dané oblasti vašeho byznysu
  2. Prioritizace jednotlivých klíčových klientů dle důležitosti pro růst vašeho byznysu a značky - investiční model pro každého klíčového klienta.
  3. Integrace plánování investic pro klíčové klienty do celofiremní strategie a celkových nákladů na rozvoj vašeho byznysu
  4. Implementace TANDEM procesu při tvorbě brandových a obchodních plánů. Obchodní & Marketinkový tým mají stejný set informací a cílů pro růst značky na jednotlivých accountech
  5. Zavedení Key Account Master File systému pro pravidelný přehled vývoje prodeje jednotlivých klíčových klientů a monitoring jejich profitability (KPIs)

Pro nové klíčové klienty jsme připraveni nabídnout analýzu případneho obratu a nákladů na zalistováni vašeho zboží

Cílem je pomoci vám prodat více tak, že plně pochopíte potřeby spotřebitelů vašich klíčových klientů. Finální dopad zavedení řízení klíčových klientů pak znamená skutečné strategické partnerství vaší firmy s vašimi zákazníky.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode